آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»ارتباط»ايرانسل»سامانه مسابقات ایرانسل و همراه اول با جو
سامانه مسابقات ایرانسل و همراه اول با جو-pic1

سامانه مسابقات ایرانسل و همراه اول با جو

سامانه مسابقات ایرانسل و همراه اول با جوایز میلیونی

اپراتورهای ایرانسل و همراه اول ، در بخش خدمات ارزش افزوده ، هر ماه مسابقاتی را برگزار میکنند و به تعدادی از نفرات برتر جوایزی تقدیم میشود. تعداد نفرات برتر از 3 نفر تا 40 نفر متغیر می باشد.

روال کاری اغلب این سامانه ها بدین صورت است که یک کد دعوتی به هر شماره موبایلی که در سامانه شرکت کند داده میشود و شما باید این کد دعوت را به دوستان و آشنایان خود بدهید تا ارسال کنند و به ازای هر فردی که کد شما را ارسال کند، یک کارت شارژ هزاری یا 2000 تومانی به عنوان هدیه نصیب شما می گردد. افرادی که بیشترین تعداد دعوتی را داشته باشند جزو نفرات برتر انتخاب میشوند و ماهیانه جوایز نفیسی تقدیم آنها میگردد.

بله، درست متوجه شدید. به این کار بازاریابی شبکه ای می گویند. شما میتوانید با شرکت در مسابقات در این سامانه ها شارژ رایگان تا 200 هزار تومان در ماه از هر سامانه دریافت کنید و درصورتی که بازاریاب خوبی باشید برنده جوایز نقدی شوید.

ما تمامی این سامانه ها را در وبلاگ و کانال تلگرامی مان معرفی می کنیم. تنها کافی است در کانال تلگرام ما عضو باشید تا جدیدترین سامانه ها و روش فعال سازی آنها را برایتان در سریعترین زمان ممکن ارسال کنیم.

کانال ما :
https://telegram.me/freechargeiran

وبلاگ ما :
http://freechargeiran.blogfa.com


آگهی دهنده: mr habibi
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - باقرشهر - ايرانسل در باقرشهر
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۹
بازدید: 1277 بار
ایمیل: